donderdag 18 oktober 2012

Een magisch woord

Een magisch woord - Van Dik Hout

Geen van ons spreekt
Een magisch woord
Een woord van hoop en verlossing

Geen van ons zingt
Dat ene refrein
Die melodie
Die ons bevrijdt

Geen van ons speelt
Het slotakkoord
Dat een eind maakt
Aan de pijn

De afstand groeit
We ontglippend elkaar
Maar dat sta ik niet toe
Ik... Ik weet alleen niet hoe ik...

Hoe ik het verander
Is het te laat
Hoe ik het verander
Is het te laat

Geen van ons zegt
Waar het op staat
Maar waar het om gaat
Staat hier op het spel

Ik mis je nu
Terwijl je voor me staat
Ik mis je nu
Terwijl je voor me staat

De afstand groeit
We ontglippen elkaar
Maar dat sta ik niet toe
Ik... Ik weet alleen niet hoe

Hoe ik verander
Is het te laat
Hoe ik het verander
Is het te laat

Hoe ik het verander
Is het te laat
Hoe ik het verander
Is het te laat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten