donderdag 23 februari 2012

Achter elke deur

 Achter elke deur - Klein Orkest

Ooh het gaat wel goed we gaan maar door en alles klopt
Maar in m'n dromen kom jij niet meer voor dat maakt me bang
En ik heb niet de moed om 's morgens voor m'n stille dromen
Uit te komen ik ken je al zo goed als levenslang
En ik weet als ik voor m'n dromen kies
Niet precies wat ik win maar wel wat ik verlies

Refrein:
En achter elke deur is weer een andere deur
Tegen sleur en zekerheid hoeveel lippen kun je kussen
En wanneer raak je iemand kwijt
Achter elke deur is weer een andere deur
Tegen sleur en zekerheid hoeveel lippen kun je kussen
En wanneer raak je iemand kwijt
En wanneer raak je iemand kwijt

Het heeft geen zin om langer nog met elkaar de tijd te doden
Te doen alsof er niets veranderd is
Want gaandeweg is het gevoel ontaard in duizenden verboden
Alsof er buiten ons niets anders is
En ik weet als ik voor m'n dromen kies niet precies
Wat ik win maar wel wat ik verlies.

Achter elke deur (3x) is weer een andere deur

Nooit meer dronken van geluk de stations ze gaan en komen
Zoveel mensen kansen die ik mis
En jij vertelt me dat de rails in de verte samenkomen
Schijn bedriegt je ziet wat er niet is
En ik weet als ik voor m'n dromen kies niet precies
Wat ik win maar wel wat ik verlies

Refrein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten