donderdag 17 mei 2012

Met de deur op slot

 Met de deur op slot - Abel

de nacht speelt met je haren
ze bedekken je gezicht en ik vertrouw je
ik kijk in mijn gedachten
doe mijn ogen langzaam dicht
zo lijken dingen zoveel anders te zijn
hoe is je geweten in het licht
zal ik ooit weten wie jij bent

je hoort niet wat ik zeg
je raakt verblind door alles wat er om je heen is
ik kijk in je gedachten
jij je ogen langzaam dicht
er is meer te zien dan onbezorgdheid
kun je me zeggen wat er is
kan ik ook leven zoals jij
ongebonden zijn

met de deur op slot
er zijn dagen dat je liever leeft
met de deur op slot
dagen dat jij om niets en niemand geeft
met de deur op slot

de nacht speelt met je haren
ze bedekken wat je mist en wat je meende
je kijkt in mijn gedachten
kom je erachter dat het lijkt
alsof je me begrijpt
deze muren zijn van mij alleen

met de deur op slot
er zijn dagen dat je liever leeft
met de deur op slot
dagen dat jij om niets en niemand geeft
met de deur op slot

en het breekt in verlangen
uit de maat, ongezien
maar je weet als geen ander
dat het ooit is zoals jij het ziet
maak het niet kapot
met de deur op slot

Geen opmerkingen:

Een reactie posten